donderdag 19 februari 2015

Zó Pushing Daisies!

Afgelopen weekend heb ik een oude verslaving gevoed.
 En nu wil ik alleen maar taarten bakken in jaren-50 jurken, met bijpassende achtergrond. 


Voor wie het nooit gezien heeft, Pushing Daisies was een serie die helaas maar twee seizoenen liep, over een man die taarten bakt en de doden tot leven kan wekken, en zijn vriendin die de mooiste creaties draagt. Het is een leuke misdaadserie in een heel vrolijk jasje! Niet alleen de verhaallijn is interessant, maar ieder decor is een kunstwerk op zich. Alles past bij elkaar op een manier die net niet vloekt, van vloer, tot behang, tot meubels. Dit móest ik natuurlijk proberen te recreëren met de foto's van deze bloemenjurk!





Het model komt uit de La Maison Victor zomer 2014 editie, en gaat van maat 34 tot 54! Én dit model staat elke vrouw mooi, omdat het wijd om de heupen valt en boven mooi aansluit. De voorkant is hoog gesloten, maar de rug heeft een mooie v-lijn.




Speciaal voor deze print leek het me wel leuk om eens een andere achtergrond te gebruiken, passen de roosjes er niet super bij?




Ik heb echt nog 4 van deze modellen nodig, in allerlei kleuren en printen! Laat dat voorjaar nu toch maar komen.

Maar nu eerst patronen tekenen voor mijn kostuum voor de Elf Fantasy Fair , want zondag ga ik stofjes halen!
Nu nog even goed nadenken wat ik daadwerkelijk wil, niets zo veranderlijk als een mens, toch?




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten