vrijdag 8 mei 2015

Me Made May week 1

Mei is alweer een week geleden begonnen!
En ik ben natuurlijk begonnen aan de Me Made May Challenge!

Nog even mijn belofte:
Ik, Irene Portz, doe mee aan de Me Made May Challenge 2015 door minimaal 3 zelfgemaakte of aangepaste kledingstukken per week te dragen voor de duur van mei. 

Ik begon al goed op vrijdag met een oude bekende van de blog:


Helaas geen foto van dat ik hem zelf draag, door alle drukte ben ik dat compleet vergeten.

Zaterdag daarentegen staat wel op de foto!





Deze foto's komen van mijn Instagram account af. Wil je me daar volgen? Mijn gebruikersnaam is irenevandestoffenkraam.

De rest van de afgelopen week heb ik me goed aan de regels gehouden, alleen ben ik vergeten foto's te maken, oeps!
 
Zondag droeg ik deze jurk, die ik vandaag weer aan heb.




Woensdag hetzelfde model als deze, maar dan in het bruin met een takkenprint erop.

De rest van de week was mijn kleding niet zelfgemaakt, maar de voering in mijn jassen is wél zelfgemaakt!
 
 In dit suede jasje zat groene polyestervoering die behoorlijk kleefde, dus een leuk katoentje erin! En het is dezelfde katoen als waar ik vandaag een jurk van aan heb.

Hieronder mijn trenchcoat die ik al jaren heb. Ooit eens in de uitverkoop bij de H&M gekocht, maar de knopen en de voering vond ik niks. Ik hou van een leuke gezellige print aan de binnenkant, zeker met een 'nette' buitenkant!
 Links de nieuw aangezette knopen, rechts de originele knopen.

 

Link de nieuwe voering, rechts de oude.
 

Zo word het wel erg makkelijk om mee te doen aan Me Made May, zeker als mijn nieuwe zomerjas bijna klaar is!

Doen jullie ook mee aan Me Made May? Wat is jouw zelfopgelegde regel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten