vrijdag 15 mei 2015

Me Made May 2015 week 2!

Ik vind deze challenge echt geweldig!

Op dit moment draag ik misschien 2 keer in de week iets wat ik niet zelfgemaakt heb, en dat komt deels door mijn gebrek aan zelfgemaakte pyjamabroeken voor de zondag. Maar zelfs als ik niet iets aanheb wat zelfgemaakt is en ik ga de deur uit, heb ik toch nog een zelfgemaakte voering aan, dus ik kan met recht zeggen dat het goed gaat.

Nu hoef je me niet op mijn woord te geloven, want ik heb natuurlijk gewoon foto's gemaakt!

In de herhaling! Maandag droeg ik dit leukerdje voor de derde keer deze maand, omdat het zo'n fijne jurk is en ik er altijd heerlijk veel complimenten op krijg.
 
 Dinsdag heb ik twee zelfgemaakte jurken aangehad, omdat de jurk hierboven op de paspop hing maar ik haar per se aan wilde. Ik ging naar mijn werk in onderstaande jurk en heb die dan ook op de pop in de winkel hangen op dit moment. Ook was ik weer eens vergeten een foto te maken, dus deze is op mijn slaapkamer gemaakt in de deurspiegel. Ja, er staan nog steeds een paar onuitgepakte bananendozen op mijn slaapkamer, ik woon pas anderhalf jaar in mijn 'nieuwe' huis.
Mijn 'naar mijn werk loop outfit'.
 
Woensdag was het de beurt voor een van mijn vele Megan jurken uit het boek Love at First Stitch van Tilly Walnes.
 
En dat brengt me bij donderdag en vrijdag. Deze jurk heb ik donderdag zonder vestje gedragen, en vandaag met vestje, want het is een stuk kouder vandaag. En natuurlijk met een petticoat (die trouwens hard aan vervanging toe is, de katten vinden het erg leuk om erin te spelen en hebben wat gaten gemaakt :( )
 
Dus als afsluiter: O'Malley in een petticoat!
 
 

 

2 opmerkingen:

  1. Stuk voor stuk super leuke jurkjes! Helemaal jaloers op je naaikunsten (en de tijd die je er voor hebt)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is het grote voordeel van je naaimachine altijd in beeld te hebben staan. Is het even rustig? Prima, zet ik die mouw even in. Een klant is rustig aan het kijken en heeft daar geen hulp bij nodig? Mooi, kan ik die voering even inspelden. Maar ik realiseer me wel dat dat niet bij ieder beroep kan haha, ik heb echt heel veel mazzel met wat ik doe. Ik hou niet voor niets van mijn winkel :)

    BeantwoordenVerwijderen