zaterdag 7 maart 2015

Me Made May

Zal ik, of zal ik niet?

Na alweer 3,5 jaar mijn eigen Stoffenkraam te hebben mag ik toch wel zeggen dat ik een kledingkast vol zelfgemaakte kleding heb. Maar niet alles ziet daadwerkelijk meer dan de binnenkant van diezelfde kledingkast, omdat ik óók een grote collectie gekochte kleding heb. Natuurlijk heb ik zo mijn favorieten, die vaak naar buiten mogen, en bijna iedere week wel gedragen worden. Zoals de zwart witte bodycon jurk met driekwart mouwen, die ik ook in lichtbruin met takkenprint heb.

Verder draag ik zomers vaak hetzelfde model jurkje uit de Knipmode van juni 2012. Ik heb ondertussen drie verschillende versies, en zodra het buiten weer lekker warm is mogen die ook weer een dagje uit. 



En natuurlijk heeft iedereen die wel eens mijn winkeltje binnenloopt mij gezien in mijn watervalhals trui. Daar heb ik er zeker meer dan 15 van, en ze zitten altijd goed. 

Maar heb ik genoeg om de hele maand Mei een zelfgemaakte outfit te dragen? Ik twijfel nog of ik dat ga redden.

Wat is Me Made May?

Me Made May is een uitdaging die al een paar jaar in het bloggers circuit (en daarbuiten ook) de ronde doet. Het komt erop neer dat je jezelf de uitdaging geeft om de hele maand Mei je aan een zelf opgelegde regel houd over zelfgemaakte kleding dragen. Dit kan bijvoorbeeld zijn dat je de hele maand minstens 5 dagen per week iets zelfgemaakts draagt, of zelfs dat je alleen maar zelfgemaakte kleding draagt!  

Hoe ik het precies aan ga pakken, weet ik nog niet zeker, maar dat ik dit jaar mee ga doen weet ik wel! En wanneer ik zover ben zal ik mijn regels hier neerzetten, en mijn uiterste best doen me hieraan te houden!

En jij? Doe jij mee met Me Made May?

2 opmerkingen:

  1. Ik had graag mee willen doen, maar ik maak voornamelijk kinderkleding. :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien een Me Made May voor je kinderen instellen anders? Die heb je ten slotte ook zelf gemaakt ;) En je hebt nog even mocht je toch zelf iedere week iets zelfgemaakts aan wil!

      Verwijderen