donderdag 12 april 2012

Even voorstellen


Mijn naam is Irene Portz, en sinds 20-09-2011 ben ik eigenaresse van De Stoffenkraam Beverwijk, de enige stoffenwinkel in Beverwijk en omstreken. In de winkel verkopen we een zeer ruime collectie stoffen, zoals katoen, fleece, satijn, organza, tule, borg, skai en nog veel meer. Naast de stoffen hebben we ook een collectie bandjes en lintjes, biaisband, knoopjes, naalden, garen, wattine/fiberfill, eigenlijk teveel om op te noemen.

Ik ben deze winkel begonnen omdat ik een hele mooie aanbieding kreeg van de franchise De Stoffenkraam, en ik wist meteen dat ik deze kans niet mocht laten lopen. Het had ook niet beter gepland kunnen worden, omdat mijn contract bij mijn toenmalige werk net afliep, en er net een fantastisch pand vrijkwam op steenworp afstand van mijn huis. En natuurlijk met De Hobby Boet naast me, waar ik menig zaterdag te vinden was in de afgelopen 6 jaar. Het is zo leuk om nu buurtjes te zijn!

Naast mijn liefde voor stoffen heb ik natuurlijk nog meer hobby's. Ik bak veel taarten, die ik natuurlijk ook versier, ik haak, brei en scrap wat af, ik maak sieraden, verander mijn interieur constant en ik kan ook nog met hamer en zaag omgaan. Maar daar gaat deze blog niet over.

Op deze blog wil ik voornamelijk projecten laten zien die met stof te maken hebben, zowel privé als projecten voor de winkel. Ook zal ik af en toe een tutorial toevoegen, naast de voor-, tussen- en na- foto's. Deze omvatten veel verschillende dingen, van telefoonhoesjes tot winterjassen, en van babyjurkjes tot opgepimpte sjaals. En alle stoffen en fournituren zijn verkrijgbaar in De Stoffenkraam Beverwijk!

Natuurlijk kunt u voor al uw vragen terecht op deze pagina, maar ik ben ook te volgen op Facebook, Twitter, en te mailen. U mag natuurlijk ook langskomen in de winkel:

De Stoffenkraam Beverwijk
Hilbersplein 7
1944 RA Beverwijk
0251-230777


Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten